Kisdobos Presents: English for Marketers

An interactive workpad for Kisdobos's course "English for Marketers." For Arcus Search / Upper intermediate level ----Created by Kisdobos

Naptár

január 2025
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Answer Tips

Friss topikok

Linkblog

AnswerTips

2008.01.30. 13:06 kisdobos

EXTRA 4.1: Prepositions


Task 1. Prepositions
 
To 2X, for 3X, past, in, on 3X, around, through 2X, from
 
1.       Do a search ……………. Google or Yahoo!,
2.       and you'll notice a different type of listings …………….. the natural results.
3.       can be bought …………………. Google AdWords
4.       click ………………/………………….. your ad
5.       Google’s code name ……. pay-per-click ads
6.       most users don’t click ………… the first three pages of search results
7.       not appearing …………. the top listings can be the difference between success or failure
8.       PPC has some tremendous advantages ………. online businesses.
9.       The cost per click varies …………… 50 cents …………. $50.
10.    when they are searching …………. your product.
11.    You can drive traffic …………… your site
12.    You choose your keywords based ………….. what you think your prospective customers will use

1 komment

Címkék: sem vocabulary extra


A bejegyzés trackback címe:

https://englishformarketers.blog.hu/api/trackback/id/tr24319379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kisdobos 2008.01.31. 13:15:55

EXTRA 4.1. Solution to Task 1.

To, , off,, in, , through, , up

1. Do a search on Google or Yahoo!,
2. and you'll notice a different type of listings around the natural results.
3. can be bought through Google AdWords
4. click on/through your ad
5. Google’s code name for pay-per-click ads
6. most users don’t click past the first three pages of search results
7. not appearing in the top listings can be the difference between success or failure
8. PPC has some tremendous advantages for online businesses.
9. The cost per click varies from 50 cents to $50.
10. when they are searching for your product.
11. You can drive traffic to your site
12. You choose your keywords based on what you think your prospective customers will use
süti beállítások módosítása